توضیحات
برای استعلام گارانتی شماره سریال دستگاه خود را وارد نمایید.
در صورت نیافتن سریال خود ممکن است اشکال در موارد زیر باشد :
- شماره سریال باید در قالب —-/971 باشد ، ممکن است کاراکتر “/” را قرار نمیدهید.
- بانک اطلاعات از تاریخ 1401/1/1 بارگذاری شده است ، ممکن است شماره سریال شما مربوط به قبل از این تاریخ است که طبیعتا گارانتی دستگاه شما ابطال شده است.
- ممکن است دستگاه تحت گارانتی مجموعه دلتا نباشد و برای این موضوع باید از مجموعه های دیگر پیگیری کنید.
- بانک اطلاعاتی همزمان با بروزرسانی قیمت ها ، به روز میشوند . لذا ممکن است 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش نتوانید استعلام بگیرید.
درصورت سوال در مورد گارانتی و اصالت محصولات ، با پشتیبانی فروش در ارتباط باشید :